1.პროექტის სახელწოდება: ა.ს.პუშკინი
2.პროექტის
მთავარი თემა: მოსწავლეთა
ინიციატივით დიდი პოეტის ცხოვრებისა და შემოქმედების ცალკეული პერიოდების
გაცნობა. მოსწავლეთასემოქმედებითი
უნარების გამოვლენა.
3.პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეების მიერ საკუთარი
ინიციატივის მაქსიმალური წარმოჩენა საკითხის შესწავლისას.
4.პროექტის მიზნები: ა).დიდი პოეტის ბიოგრაფიის
გაცნობა.
ბ).მოსწავლეთა ზეპირი მეტყველების კულტურის ამაღლება.
ვ).ა. ს. პუშკინის ნაწარმოებების ცალკეული პერსონაჟების
სახის წარმოჩენის უნარი.
გ).მოსწავლეებში შემოქმედებითი უნარ-ჩვევების განვითარება.
5).მოსწავლეთა ასაკი: 14-15 წელი.
მე-8 კლასი.
6).ვადები: 8 დღე.
7).მოსალოდნელი შედეგი: საჭირო მხატვრული ლიტერატურის მოძიებისა და გამოყენების
უნარის ჩვენება, აზრთა გაზიარება, ჩანახატების კეთება, პუშკინის რომელიმე ნაწარმოების
ინსცენირება,პერსონაჯებისათვის დეკორაციების შექმნა.
8).საჭირო რესურსები: სახელმძღვანელო,
ლიტერატურა ა. ს. პუშკინის შემოქმედებიდან, ფლომასტერები, სუფთა ფურცლები,პუშკინის
გამონათქვამები (ფურცელზე ამოწერილი), ილუსტრაციები, მოსწავლეების მიერ შესრულებული
ნახატები.
9).მსვლელობა: მოსწავლეთა დაყოფა 4 ჯგუფად, დავალებების მიცემა,
მათ მუშაობაზე თვალყურის დევნება.
I-ჯგუფი-მოკლედ მოუთხრობს
კლასს პუშკინის ბავშვობაზე, მის აღმზრდელ ძიძაზე.
II-ჯგუფი-ისაუბრებს პუშკინის
ლიცეუმში სწავლის პერიოდზე.
III-ჯგუფი-გააცნობს კლასს
პუშკინის ოჯახურ ვითარებას, მის ახლობლებსა და წარმომავლობას.
IV-ჯგუფი-წარმოადგენს ინსცენირებას
ლიტერატურული ნაწარმოებიდან ,,ზღაპარი მეთევზისა და თევზის შესახებ“.
10).საგნებთან და ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ვიყენებთ ისტორიას, ქართულ ლიტერატურას. ხდება კვლევის ტექნოლოგიური საშუალებების ფლობა. მოსწავლეები იყენებენ საძიებო სისტემას, წიგნებს, ჟურნალ-გაზეთებს, ინტერნეტს.
11).პროექტის ხელძღვანელი: ლიანა ბერიკელაშვილი
12). ელექტრო ფოსტა:berikelashvililiana@gmail.com
შეფასების რუბრიკა გაკვეთილის გეგმა პრეზენტაცია
11).პროექტის ხელძღვანელი: ლიანა ბერიკელაშვილი
12). ელექტრო ფოსტა:berikelashvililiana@gmail.com
შეფასების რუბრიკა გაკვეთილის გეგმა პრეზენტაცია
Comments
Post a Comment