Skip to main content

პროექტი ა. ს. პუშკინიპირ

1.პროექტის სახელწოდება: ა.ს.პუშკინი
2.როექტის მთავარი თემა:  მოსწავლეთა ინიციატივით დიდი პოეტის ცხოვრებისა და შემოქმედების ცალკეული პერიოდების
გაცნობა.  მოსწავლეთასემოქმედებითი უნარების გამოვლენა.
3.პროექტის აქტუალობა:  მოსწავლეების მიერ საკუთარი ინიციატივის მაქსიმალური წარმოჩენა საკითხის შესწავლისას.
4.პროექტის მიზნები: ა).დიდი პოეტის ბიოგრაფიის გაცნობა.
ბ).მოსწავლეთა ზეპირი მეტყველების  კულტურის ამაღლება.
ვ).ა. ს. პუშკინის ნაწარმოებების ცალკეული პერსონაჟების სახის წარმოჩენის უნარი.
გ).მოსწავლეებში შემოქმედებითი  უნარ-ჩვევების განვითარება.
5).მოსწავლეთა ასაკი:   14-15  წელი.   მე-8 კლასი.
6).ვადები:        8    დღე.
7).მოსალოდნელი შედეგი:  საჭირო მხატვრული ლიტერატურის მოძიებისა და გამოყენების უნარის ჩვენება, აზრთა გაზიარება, ჩანახატების კეთება, პუშკინის რომელიმე ნაწარმოების ინსცენირება,პერსონაჯებისათვის დეკორაციების შექმნა.
8).საჭირო რესურსები: სახელმძღვანელო, ლიტერატურა ა. ს. პუშკინის შემოქმედებიდან, ფლომასტერები, სუფთა ფურცლები,პუშკინის გამონათქვამები (ფურცელზე ამოწერილი), ილუსტრაციები, მოსწავლეების მიერ შესრულებული ნახატები.
9).მსვლელობა:  მოსწავლეთა დაყოფა 4 ჯგუფად, დავალებების მიცემა, მათ მუშაობაზე თვალყურის დევნება.
I-ჯგუფი-მოკლედ მოუთხრობს კლასს პუშკინის ბავშვობაზე, მის აღმზრდელ ძიძაზე.
II-ჯგუფი-ისაუბრებს პუშკინის ლიცეუმში სწავლის პერიოდზე.
III-ჯგუფი-გააცნობს კლასს პუშკინის ოჯახურ ვითარებას, მის ახლობლებსა და წარმომავლობას.
IV-ჯგუფი-წარმოადგენს ინსცენირებას ლიტერატურული ნაწარმოებიდან ,,ზღაპარი მეთევზისა და თევზის შესახებ“.
10).საგნებთან და ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ვიყენებთ ისტორიას, ქართულ ლიტერატურას. ხდება კვლევის ტექნოლოგიური საშუალებების ფლობა. მოსწავლეები იყენებენ საძიებო სისტემას, წიგნებს, ჟურნალ-გაზეთებს, ინტერნეტს.
11).პროექტის ხელძღვანელი: ლიანა  ბერიკელაშვილი
12). ელექტრო ფოსტა:berikelashvililiana@gmail.com  


შეფასების რუბრიკა          გაკვეთილის გეგმა       პრეზენტაცია





Comments

Popular posts from this blog

V დღე

ვისწავლეთ ონლაინ თანამშრომლობა.ვიმუშავეთ პროექტის შეფასების კრიტერიუმებზე.

მეოთხე დღე

ვიმუშავეთ ონლაინ თანამშრომლობის ფორმაში. ჩამოვაყალიბეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები.