Skip to main content

მე-3 დღე

განვიხილეთ ბუკლეტის სტრუქტურა, ინდიკატორები, მოვძებნეთ, გადავიტანეთ საქაღალდეში. განვსაზღვრეთ პროექტის მიზნები და შედეგები. ვიმუსავეტ გუგლ-ფორმედბზე.

Comments

Popular posts from this blog

V დღე

ვისწავლეთ ონლაინ თანამშრომლობა.ვიმუშავეთ პროექტის შეფასების კრიტერიუმებზე.

პროექტი ა. ს. პუშკინიპირ

1 .პ როექტის სახელწოდება: ა.ს.პუშკინი 2 . პ როექტის მთავარი თემა:  მოსწავლეთა ინიციატივით დიდი პოეტის ცხოვრებისა და შემოქმედების ცალკეული პერიოდების გაცნობა.  მოსწავლეთასემოქმედებითი უნარების გამოვლენა. 3. პროექტის აქტუალობა:  მოსწავ ლეების მიერ საკუთარი ინიციატივის მაქსიმალური წარმოჩენა საკითხის შესწავლისას. 4. პროექტის მიზნები: ა). დიდი პოეტის ბიოგრაფიის გაცნობა. ბ). მოსწავლეთა ზეპირი მეტყველების  კულტურის ამაღლება. ვ). ა. ს. პუშკინის ნაწარმოებების ცალკეული პერსონაჟების სახის წარმოჩენის უნარი. გ). მოსწავლეებში შემოქმედებითი  უნარ-ჩვევების განვითარება. 5). მოსწავლეთა ასაკი:   14-15  წელი.   მე-8 კლასი. 6). ვადები:        8    დღე. 7). მოსალოდნელი შედეგი:   საჭირო მხატვრული ლიტერატურის მოძიებისა და გამოყენების უნარის ჩვენება, აზრთა გაზიარება, ჩანახატების კეთება, პუშკინის რომელიმე ნაწარმოების ინსცენირება,პერსონაჯებისათვის დეკორაციების შექმნა. 8). საჭირო რესურსები: სახელმძღვანელო, ლიტერატურა ა. ს. პუშკინის შემოქმედებიდან, ფლომასტერები, სუფთა ფურცლები,პუშკინის გამო

მეოთხე დღე

ვიმუშავეთ ონლაინ თანამშრომლობის ფორმაში. ჩამოვაყალიბეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები.